Årsbesked

Hej!
Jag är god man till er kund Magnus med personnummer
Jag ringde er banks kundtjänst den 3/1 och bad er att skicka ut ett årsbesked till Magnus adress, vilket personen sade att han skulle göra, men detta årsbesked har ännu inte kommit, så är ni vänliga att skicka ett nytt, då detta skall vara med i årsredovisningen till Överförmyndaren.

Ni kan kolla med folkbokföringen att adressen nedan stämmer:


M.v.h. Michael

Kommentarer

  • Hej Michael!
    Då årsbeskeden ännu inte är färdigställda och dessa inte görs separat, kan min kollega inte ha lovat att skicka ut just årsbeskedet.
    Däremot kan det vara så att min kollega har skickat ut ett saldobesked, då det är vad vi brukar göra i den här typen av sammanhang.
    Vi kan tyvärr inte ta emot beställningar av utskick via vårt kundforum av sekretessskäl. Istället jag får be dig att vänligen kontakta vår kundservice på nummer 0476-88 000 för information kring eventuellt utskick, samt för att beställa ut ett saldobesked.
    Vänliga hälsningar
    Sunna Kundservice

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.