Fylla i låneansökan

Hej!
Försöker fylla i en låneansökan men får hela tiden ett felmeddelande om att jag glömt personnummer. Tyvärr finns ingen ruta/plats att fylla i personnumret, bara en information om hur personnumret ska skrivas.
Fel hos mig eller?
Hälsningar
Kerstin

Kommentarer

  • Hej Kerstin!

    Är det så att du har loggat in med BankID när du fyller i ansökan? Det ligger ett IT problem som gör att rutan för personnummer försvinner. Vänligen försök i utloggat läge, skulle det trots detta inte fungera så är du välkommen att ringa in till oss istället så hjälper vi dig med en ansökan. Vi håller öppet fram till kloockan 20.00 idag. Tänk på att ha ditt bankID redo när du ringer.

    Hälsningar,
    Glenda Kundservice
  • Hej!
    Det var precis så det var. Har gjort som du säjer och det funkar. Då får jag gå den vägen.
    Tack för svar!

    Kerstin

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.