Personnummer

Hej! Varför finns det inget fält där jag ska fylla i personnummer när jag gör min låneansökan? Kan ju inte gå vidare utan att ha fyllt i det, men finns ingen ruta där jag kan fylla i det heller.
Har testat att både uppdatera och starta om ansökan.

Kommentarer

  • Hej Natalie,

    Dessvärre har vi en bugg när man ansöker om att höja sitt lån när man redan är inloggad på Mina Sidor. Prova att klicka på själva texten "personnummer", så ska rutan dyka upp så att den går att fylla i. Fungerar inte det kan du logga ut och påbörja en ansökan här. Där påbörjar du en ansökan från början men får i ett senare skede i ansökningsflödet möjlighet att fylla i lånenumret på ditt befintliga lån om det är en höjning det avser. Då känner systemet av att du ansöker om att höja ett befintligt lån och inte ett nytt separat lån.

    Med Vänliga Hälsningar,
    Malin

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.