Kommentaren du söker har flyttats till en ny diskussion, eller är borttagen.

Saldo på more at Lindex

Hej, hur kollar jag om jag har en obetald faktura?

Kommentarer

  • Hej Monica!

    Först kan du prova att logga in på https://www.lindex.com/m/se/logga-in/
    Om du inte kan se det där är du välkommen att ringa oss på 0476 58 70 00-

    Hälsningar,
    Andréas Kundservice
  • Hur kollar jag om jag har tillgodo saldo?
    Judit Laczko
  • Hej Judit!
    Om du inte har fått information per brev angående tillgodohavande men tror att du ändå kan ha ett tillgodo att hämta ut, kan du kontakta vår kundservice på nummer 0476-88 000. Då kan vi titta om det ligger ett tillgodo på ditt avslutade konto.
    Vänliga Hälsningar
    Sunna Kundservice
  • Hej jag har fått ett brev om att jag har tillgodo på Lindex som ni vill sätta in på mitt konto. I svarsbrevet ska man ange kontonr och personnummer och jag känner mig verkligen inte bekväm med att skicka det med posten då det kan komma i fel händer. Kan jag meddela det via mail ngn stans?
    Anette Blomqvist
  • Hej Anette!
    Tyvärr går det inte inte maila in informationen till oss. Om du däremot har ett Ikano sparkonto kan vi föra över pengarna till det. Då kontaktar du vår kundservice på nummer 0476-88 000 så kan vi hjälpa dig. Glöm inte att ha ditt BanlID tillgängligt.
    Om du inte redan har ett sparkonto kan du enkelt öppna ett via: https://ikanobank.se/spara

    Vänliga Hälsningar

    Sunna Kundservice
  • Hej,
    Jag ska posta information om konto för utbetalning av innestående saldo på More at Lindex men har gjort av med svarskuvertet. Kan ni återkoppla vilken svarspostadress jag kan använda?
    Tack på förhand
    Annika
  • Hej!
    Jag har fick brev om tillgodosaldo med besked att lämna uppgift om hur mitt saldo skulle kunna placeras på lämpligt konto. När man ringer till de två telefonnummer som är angivna 0476-587000 eller 0476-88000 så uppmanas man att trycka ett antal vägar för att nå kundtjänst. Under vägen uppmanas man att ha Bank ID till hands när någon svara. Ingen svarar. Det spelar ingen roll hur man försöker om man väljer olika tider på dygnet så den kundtjänst som man tror att man har håller i varje fall inte måttet i min värld.

    Jag är inte och avser inte att bli kund i IKANO bank om nu de brevutspel som har nått mig är äkta. Jag vill att mitt tillgodosaldo skickas till mig med postanvisning och jag kan uppsöka min bank för att sätta in beloppet.

    Det finns goda skäl att vara misstänksam.
    1. Svaret på brevet begärs in med sista dag efter att brevet nådde mig.
    2. Ett brev når mig där man begär uppgifter om min bank,clearingnummer och kontonummer och min namnunderskrift och personnummer
    3. Den så kallade banken svarar inte trots att man i brevet har angett vid första tillfället 0476-587000 och vid andra tillfället 0476-88000.
    4. Senare nåddes jag av ett brev där sista dagen för svar skulle vara 2019-09-05

    Med hänsyn till alla dessa fel och begärda uppgifter från person som inte är er kund i er bank hoppas jag att ni förstår min misstänksamhet då man dagligen i nyhetsflödet kan läsa om hur oärliga kriminella lurar till sig personers koder och identiteter.
    Lisbeth Lyhagen kundnummer 109589028
  • Hej igen Lisbeth,

    Förstår din misstänksamhet och försiktighet.
    Det stämmer att vi nyligen gjort ett utskick till kunder som har tillgodohavande hos vårt avslutade samarbete med Lindex.

    För få blanketten skickad igen behöver du ringa oss på telefon 0476 - 88 000 och vi har öppet fram till kl.20:00 idag.

    Vi kan även sända ut ett svarskuvert till dig.

    Du är varmt välkommen att försöka ringa upp oss igen, så ska vi hjälpa dig vidare.
    Anna Kundservice

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.